ei lucas, eu nunca usei o bot, estou doido pra usar os 14 dias, mais esta dando erro, sera que pode me ajudar ? esta dando registration expired
ei lucas, eu nunca usei o bot, estou doido pra usar os 14 dias, mais esta dando erro, sera que pode me ajudar ? esta dando registration expired
Thank you, Adm!!![]()
Hello Lucas Terra, i created my account and didnt received my trial days. what should you do for me?
entao lucas terra eu usei o windbot a um tempo atras usei os 14 dias paguei 3 meses ai começou a onda de deleted resolvi formatar o pc e n to conseguindo usar a trial mesmo formatando é assim msm? to querendo dar uma testada antes de pegar medo de pagar para levar deleted
Hello Lucas Terra, i created my account and didnt received my trial days. what should you do for me?
Thanks
Hello, i wanted to try windbot, and I got the message about "fail to grant trial time". I would be very glad if you could fix that. I have never used windbot before.
I have message "fail to grant trial time". I come from ibot and i wanna try with windbot. So idk what is wrong.
I have message "fail to grant trial time".
Failed to grant trial time. What do i do ?