Please reset my ID.
User: lico
Printable View
Please reset my ID.
User: lico
Help me plz :(
My motherboard was burned because of a low light and I had to change it, when I changed it I changed my "HDWID" and it does not let me connect, I would like to know if you could help me reset it, I am very interested because I am losing days Pay (I know it's not your problem, but I know you can help me solve this), I appreciate your attention in advance and look forward to hearing from you, thank you very much.
If it's possible, please, reset my HardwareID.
Thanks
@Lucas Terra
Nao sei o que acontece, e a segunda vez que ta acontecendo e da primeira postei aqui e nao tive nenhuma resposta, nao deram a minima.. Eu uso o bot somente na minha vps, e hoje cedo soltei meus char, agora anoite fui soltar mais um e deu a mensagem de troca de HardwareID, como se eu ja tivesse trocado nos ultimos 7 dias, mais ai me diga, como isso ? FAZ 3 MESES QUE USO NA MESMA VPS, E SOMENTE NELA E ACNTECEU A MESMA COISA A UM MES E MEIO ATRAS. Gostaria muito de ter uma resposta.
Sinceramente acho isso uma falta de respeito, mais pra que esquentar a cabeca com um usuario se voce tem outros milhares? As vezes foi por isso que da ultima vez nem resposta eu tive.
@Lucas Terra, tem como resetar meu id pfv?, agora nao to conseguindo usar meu bot e vou perder 7 dias assim msm? porfavor eu troquei de pc agora e nao ta funcionando, nao tem como perder 7 dias atoa...
Hello, I paid my license yesterday, when I was logging into the bot today gave the message of the hardware id lock 7 days. If I knew I was going to give this problem I would have created a new account but @Lucas Terra please reset my id. :(
reset my ID please
I'd like to reset my ID, please
Can you reset my HWID. I wasnt knowed about this and klicked YES on my wife laptop, and now i cant log in it on my pc. Of course if it is possible,